domingo, 20 de febrero de 2011

Aquesta noticia m’ha semblat molt interessant per que estem molt acostumats a sentir el comentari de que els nens son molt repetitius, tots els que tenim fills, aquest comentari el vivim cada dia amb els nostres fills, ja que son capaços de veure un milió de vegades la mateixa pel·lícula o demanar-te quan son ven petits i no saben llegir, que els llegeixis el mateix compte milers de  vegades. Mira per on ara hi ha una psicòloga que diu que quan mes volen que  els  repetim un compte millor, ja que  això significa que aprendrà mes i mes ràpid .
CONCLUSIÒ
D’ara en davant no ens em de preocupar si no els hi podem comprar mes comtes, ja que amb un parell d’ells i repetint i repetint i repetint , ja en tenen prou¡¡¡¡   
Però tinguem en compte que si apliquem aquesta tècnica als nostres fills, ens podem trobar amb dues conseqüències, una que ens diguin que som uns garrepes i que els i crearem un trauma als nens per no comprar-li el que volen, i que els pesats i repetitius ara serem nosaltres  per llegir-les sempre el mateixos comptes.
 Els psicòlegs ens tornaran a tot mes boixos del que estem

No hay comentarios:

Publicar un comentario