sábado, 19 de febrero de 2011

A qui no li agradan els cadells

Aquest era el meu goset cuan era un cadell, hoi que era maco.

Penjeu les fotos que tingeu dels vostres cadells.








aaa

No hay comentarios:

Publicar un comentario